Tor Erik Monseth

Ukens profil er denne gangen Tor Erik Monseth. Han kom fra Orkla foran høstsesongen, og en spiller vi har store forventninger til i tiden framover.

- Kan du fortelle litt om deg selv (bakgrunn).
21 år og kommer fra Svorkmo. Bor oppi Berbusmælen med samboeren min Tina, hunden og katten min. Arbeider som tømrer og trives med det.
Hadde på meg Svorkmodrakta for første gang som 5åring, å var Svorkmospiller frem til jeg var 17år, da jeg gikk over til Orkla FK og spilte 1.div junior og 4.div senior for dem.

- Du er ny i Svorkmodrakta. Hva er årsaken til at du gikk fra Orkla til Svorkmo?
Det året jeg gikk opp fra jr til sr så ødla jeg kneet mitt som holdt meg unna fotballen i to år. Så når jeg starta med fotballen igjen i år så begynte jeg å trene med Orkla, men med 4-5 treninger i uka så ble det litt mye. Så da begynte jeg å trene med Svorkmo istede, som var en positiv overraskelse med tanke på oppmøte på trening og det sosiale.

- Du scoret jo i debutten, men har opplevd to tap i dine første kamper. Hva synes du om dette?
Det var artig å score igjen etter to år. Men litt surt å starte med to tap, så det var godt at det ble seier i kamp nummer tre da.

- Hva synes du om årets Svorkmolag?
Et lag med mange gode spillere, det beste Svorkmo laget på lenge. En spillergruppe som går godt sammen, som gjenspeiler seg i det gode oppmøte vi har på trening.

- Hva er dine sterke og svake sider på fotballbanen?
Mine sterke sider må vel være hurtighet, duelstyrke og min vinnervilje. Mine svake sider er uten tvil teknikken min og at jeg er litt "rustn".

- Hva er målet ditt for sesongen? Ambisjoner videre?
Målet er først og fremst å få en fast plass i 1. elveren, score mål og bidra til å forsterke laget.

- Hvor tror du vi er om 3år?
Jeg tror vi spiller 4.div fotball og har stabilisert oss der.

- Til slutt, noe annet du ønsker å nevne?
Tenke dere om to ganger før dere setter dere i en bil med Kurt bak ratte;)

Svorkmofotball.tk takker for intervjuet og ønsker deg lykke til videre!