Martin Schei

Ukens profil er nok en gang en player. I følge terminologien til FM (Football Manager) kan han omtales som et vidunderbarn - Selveste Martin Schei.

- Du kommer vel opprinnelig fra Snillfjord. Hva er årsaken til du flyttet til Orkdal?
I begynnelsen når jeg gikk på follo, tok jeg buss hver dag, men etter hvert ble det veldig kjedelig. Og det fristet mer og mer å sove litt lenger. Det er vel grunnen til at jeg bor på hybel på Orkanger.

- Hvordan fikk du øynene opp for Svorkmo? Hvilke tanker har du rundt sesongen 2009?
Det var vel Trond Ørjan som opplyste meg om at det faktisk fantes et lag på Svorkmo, og etter at Vegard også gikk til Svorkmo, ble jeg nysjerrig og fikk lyst til å prøve:) Må si det frister litt å spille seniorfotball:)

- Hva er dine sterke og svake sider på fotballbanen? Hva er dine ambisjoner?
Jeg spiller fotball fordi at jeg har lyst, og har vel litt ambisjoner om å utvikle meg som fotballspiller.
Jeg tror jeg skal overlate til hver enkelt å se hva som er mine sterke og svake sider:)

- Iflg klassekamerater omtales du som en playboy. Hvorfor blir både du, Vegard og Trond omtalt som dette?
Det er mye oppmerksomhet rundt store stjerner:). Jeg vet vel ikke helt hvor dette kommer fra, men hva kan jeg si?:)

- Du er vel russ i år. Hvilke tanker har du rundt videre studier? Hvor ser du deg selv om 5år?
Jeg har vel ikke akkurat peket ut retningen, men jeg tviler på at det blir en teoretisk retning! Mye fordi jeg er noget skolelei!:) Men russetida gleder jeg meg til. En stor motivasjon for å fortsette på skolen:)hehe

- Hva er din største drøm, og vil den noengang bli oppfyllt?
Jeg har ikke noen spesiell drøm, men om jeg skal nevne noe må den inneholde mye penger, fine biler og pene damer:)

- Du var jo innom å sjekket tingenes tilstand på fotballfesten fredag 31.okt. Hva slags inntrykk fikk du egentlig av gruppa utenfor banen?
Det er fint å se at det er en gjeng som kan finne på noe utenfor banen, og ikke bare være kjempeseriøs hele tiden. Ser ut til å være en trivelig gjeng med mye humor!:)

Svorkmofotball.tk takker for intervjuet og ønsker deg lykke til i Svorkmodrakta. Vi har stor tro på du kan bli en stor hit i 2009.